Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

«ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΩΝ»(Ἔξοδ. γ΄14).

 


                     Ο ΠΑΝΤΩΝ ΕΠΕΚΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ.

«Ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σου ὁ ἐξαγαγών σε ἐκ γῆς Αἰγύπτου,

 ἐξ οἴκου δουλείας. Οὐκ ἔσονταί σοι θεοί ἕτεροι πλήν ἐμοῦ

(πρό προσώπου μου) (Δευτερν.5, 6-7).



«Ἐγώ εἶμαι ὀ Κύριος καί Θεός σου δέν ὑπάρχουν γιά

σένα ἄλλοι θεοί , ἐκτός ἀπό Μένα. Μή φοβᾶσαι Ἐγώ

εἶμαι ἐδῶ γιά σένα. Ἐγώ νοιάζομαι γιά σένα, παιδάκι

μου. Ὑπάρχω γιά Σένα καί σύ γιά Μένα. Σύ εἶσαι δικός

μου καί ἐγώ εἶμαι δικός σου. Εἶμαι δίπλα σου, καί σέ φρουρῶ.

 Ἐγώ εἰμί ὁ Ὤν,  καί ὁ Ἦν  καί ὁ ἐρχόμενος ὁ Παντοκράτωρ. 

Δέν θά ἀφήσω τίποτε καί κανέναν νά σέ βλάψῃ.

 Ἐγώ εἰμί Κύριος ὁ Θεός σου, ὁ ἀεί Ὤν!

 

 Ναί, Κύριε, μόνον Σύ εἶσαι ὁ Κύριος καί Θεός μου.

Ἐκτός ἀπό Σένα δέν ὑπάρχουν γιά μένα ἄλλοι θεοί.

Σύ καί μόνον Σύ μέ ἐλευθερώνεις ἀπό  τή δουλεία καί

μέ σκεπάζεις μέ τή Χάρι Σου καί τή Δύναμί Σου!...

Ἡ Φωνή Σου, Κύριε, φωνή μεγάλη  ὡς σάλπιγγος,

ὡς φωνή ὑδάτων πολλῶν, ὡς φωνή βροντῆς μεγάλης

διαπερνᾶ τούς οὐρανούς τῶν οὐρανῶν καί ὅλα τά

ἡλιακά συστήματα καί εἰσέρχεται εἰς τά ἐσώτατα

βάθη τῆς ψυχῆς κάθε πιστοῦ καί ἐνισχύει, θάλπει,

παρηγορεῖ, θεραπεύει, ἀνιστᾷ καί μᾶς ζωοποιεῖ!

Ὤ Πάντων Ἐπέκεινα καί Πανταχοῦ Παρών, Κύριε,

Θεέ μου Παντοδύναμε «ἔρχου ταχύ», μήν ἀργοπορεῖς.

Λύτρωσέ μας ἀπό τούς παντοειδεῖς ἀοράτους καί

ὁρατούς ἐχθρούς  δαίμονες καί δαιμονανθρώπους!

Ἔλα , γλυκύτατέ μου Ἰησοῦ, ὥ φῶς τῶν ὀφθαλμῶν

μου!  Ἔλα καί, ὡς πῦρ καταναλίσκον, καί κάψε...

Κάψε τά πονηρά καί τά ἄχυρα τῶν ἔργων μας,

σκέπασέ μας, ὅπως πάντοτε, μέ τή Χάρι Σου!...

 Σύ καί μόνον Σύ εἶσαι ὁ Θεός μας καί μόνον Σύ εἶσαι

ὁ βοηθός μας  στίς θλίψεις μας. Ἐκτός ἀπό Σένα δέν 

 ἔχουμε καί δέν θέλουμε νά ἔχουμε ἄλλον κανένα !...

Φώτισε τά σκοτάδια μας , καθάρισε τή λάσπη ἀπ’ τήν

ἄχαρη ψυχή μας  καί ἀξίωσον πάντας ἠμᾶς , Κύριε,

τούς  ἀναξίους δούλους Σου, νά Σέ ὑμνοῦμε, σύν τῷ

Πατρί καί τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καί νά σέ δοξάζουμε,

μέ τήν καρδιά μας ἐν παντί τόπῳ τῆς Δεσποτείας

Σου. Διότι Σέ Σένα τόν τριαδικόν Θεόν ἀνήκει ἡ τιμή,

ἡ Βασιλεία, καί ἡ Δύναμις, τό κράτος καί ἠ δόξα,

εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων.ΑΜΗΝ.

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου