Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ, ΠΙΚΡΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΙ

Χάθηκε, λοιπόν, ὁλότελα τό φιλότιμο ;
 
 
 
 
       Οἱ ἀρχαῖοι μας πρόγονοι ἔλεγαν πολύ σωστά, ὅτι εἶναι «κάλλιστον χρῶμα, τό τῆς αἰδοῦς ἐρύθημα». Δυστυχῶς, μέ λύπη διαπιστώνουμε ὅτι
χάθηκε σήμερα τό χρῶμα τῆς ντροπῆς. Ὑπάρχουν  δηλαδή ἀνθρωπόμορφα τέρατα, τά ὁποῖα, ἀνερυθρίαστα κάι μέ χαρά,  διαπράττουν φρικιαστικά ἐγκλήματα, σέ βάρος τῶν συνανθρώπων τους. Π.χ. διακινοῦν Ναρκωτικά καί φέρουν, ἀκόμη καί σέ μικρά παιδιά, τό «λευκό θάνατο», χωρίς ντροπή.Καί ἄλλοι, ἄθεοι καί ἀνήθικοι. διακινοῦν τίς ὑλιστικές, ἀθεϊστικές ἰδέες τους, πού εἶναι χειρότερο δηλητήριο καί ἀπό τίς ναρκωτικές οὐσίες.Καί δυστυχῶς, μεταξύ αὐτῶν τῶν ἐγκληματιῶν, διαπιστώνουμε ὅτι εἶναι καί ἄνθρωποι ἐντεταλμένοι νά προστατεύουν τή Νεολαία μας.Καί ἀντί νά  τήν προστατεύουν, θανατώνουν τίς ψυχές τῆς νέας Γενιᾶς, πού εἶναι ἠ ζωή καί τό μέλλον τῆς ἀνθρωπότητος. Εἶναι δέ τόσον «παχύδερμα, πού ὅταν τούς φτύσῃς , χαμογελοῦν καί λέν' πώς ψιχαλίζει!..».
     Παράδειγμα: Πρίν ἀπό λίγες μέρες ὁ ἐξοχώτατος Ὑπουργός Παιδείας καί Θρησκευμάτων, στήν ἄχαρη Πατρίδα μας, στήν  κοιτίδα τοῦ Πολιτισμοῦ, στήν καρδιά τῆς Ὀρθοδοξίας, μᾶς ξάφνιασε καί μᾶς παρεξενευσε μέ τίς ἀλλοπρόσαλλες, ἀνιστόρητες, ἀνόητες δηλώσεις του. Αὐτές δέν εἶναι  ἁπλῶς «πατάτες», ἀλλά «πατατόνες». Διαστρέφει τήν ἔνδοξη Ἑλληνική Ἱστορία α) ἀρνούμενος  τή γενοκτονία τῶν Ποντίων καί  συντασσόμενος μέ τούς γκρίζους λύκους, καί β) προτείνοντας, ὡς ἁρμόδιος Ὑπουργός Παιδείας, τήν ἀντικατάστασι τῶν Θρησκευτικῶν Μαθημάτων , μέ τό Μάθημα τῆς Θρησκειολογίας εἰς τά Ἑλληνικά Σχολεῖα.
      Ὅσον ἀφορᾶ τίς δηλώσεις του, μέ τίς ὁποῖες ἀρνεῖται τή γενοκτονία τῶν Ποντίων, διαστρεβλώνει τήν Ἱστορία, ἔρχεται σέ ἀντίθεσι 1) μέ τή Βουλή τῶν Ἕλλήνων, ἡ ὁποία μέ Ψήφισμά της ἀνεγνώρισε τή γενοκτονία, 2) μέ τίς, πρίν ἀπό λίγο καιρό, δηλώσεις τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Χώρας καί 3) μέ τήν Παγκόσμιον ἀναγνώρισι τῆς γενοκτονίας.
        Αὐτή ἠ ἀντίθεσις τί σημαίνει;
       Ἀπό παλιά ὁ κ. ὑπουργός, ὡς Δημοσιογράφος, ἔκανε παρόμοιες πατάτες,  ἄστοχες(;) δηλώσεις.
   Παρουσίαζε δηλ. Minderwertigkeitskomplex, ἐσχάτως δέ φαίνεται ὅτι παρουσιάζει τό συναίσθημα τῆς ὑπεροψίας, τῆς ἀνωτερότητος καί κενοδοξίας(superiority complex).  Γι' αὐτό, προφανῶς, χωρίς ντροπή,  καυχιέται γιά τίς δηλώσεις του, τίς ὁποῖες χαρακτηρίζει ἐπιστημονικές.
    Ἡ ἀντίθεσις αὐτή γεννᾶ καί ἄλλα ἐρωτηματικά:
Εἶναι ἀνεγκέφαλος, ἄφρων ἤ εἶναι πληρωμένος Ἐφιάλτης, ΠηλιοΓούσης, πού ἐξυπηρετεῖ ξένα συμφέροντα, καί ὡς τρωκτικό ροκανίζει μεθοδικά τά θεμέλια τοῦ Ἔθνους ;
      Διότι δέν διαστρεβλώνει τήν ἔνδοξη Ἑλληνικη Ἱστορία, ἀλλά προσπαθεῖ τεχνιέντως νά καταργήσῃ καί τήν συνταγματικῶς κατοχυρωμένη
Ἑλληνορθόδοξη ἀγωγή, τῶν Νέων καί τήν ἀνάπτυξι τῆς ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνειδήσεως καί τῆς διαπλάσεώς τους σέ ἐλευθέρους καί ὑπευθύνους πολίτες(Παρβλ.προοίμιον Συντάγματος, καί ἄρθρ.16).
 Γνωρίζει ὁ κ. Ὑπουργός  ὅτι διδάσκεται τό Μάθημα τῆς Θρησκειολογίας στίς Θεολογικές Σχολές; Γνωρίζει τί ζημία θά προκαλέσῃ στή νέα Γενιά ἡ ἀντικατάστασις τῶν Θρησκευτικῶν στά Σχολεῖα;
     Τό Μόνο καλόν πού προκύπτει ἀπό τή μελέτη τῆς Ἱστορίας τῶν Θρησκευμάτων στίς Θεολογικές Σχολές εἶναι ὅτι ἀναδεικνύεται ἡ ὑπεροχή τοῦ Χριστιανισμοῦ ὡς τῆς μόνης ἀληθινῆς Θρησκείας καί ἡ ἀνάγκη νά διδάσκωνται τά παιδιά μας τήν ὑπέροχη διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου.
    Ἡ διδασκαλία τοῦ Μαθήματος Θρησκειολογίας στά δημοτικά, Γυμνάσια καί Λύκεια, μόνο σύγχυσι καί βλάβη μπορεῖ νά προκαλέσῃ.
     Ἄς μάθη ὁ Ὑπουργός Παιδείας καί Θρησκευμάτων, ὅτι μέ τῆς δηλώσεις του προσβάλλει τή μεγαλειότητα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ ὁποῖος μέ τήν ἐνανθρώπισί Του καί τή Διδασκαλία Του  δημιουργεῖ τήν κοινωνίαν τῶν Ἁγίων.
     Ὁ Jasper στό ἔργο του «Einfuerung in die Philosophie» ἀναφέρει ὅτι ὁ Hegel ἀνεγνώριζε καί ὁμολογοῦσε ὅτι «Alle Geschichte geht zu Christus hin und kommt von ihm her. Die Erscheinung des GottesSohnes ist die Achse der Weltgeschichte» Δηλαδή :
    Κάθε ἱστορία κατευθύνεται πρός τόν Χριστόν
καί προέρχεται ἀπό Αὐτόν. Ἡ ἐμφάνισις τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ εἶναι ὁ Ἄξων τῆς Παγκοσμίου Ἱστορίας.
     Πράγματι ἐκ τῆς ἐνδελεχοῦς καί συστηματικῆς κριτικῆς καί ἀμερολήπτου  μελέτης  τῆς Ἱστορίας τῶν Θρησκευμάτων συνάγεται τό συμπέρασμα ὅτι
 «ἡ Χριστιανική Θρησκεία, κατά τό σύνολον τῶν ἀξιῶν της ἀντικειμενικῶς κρινομένη καί πρός τάς λοιπάς Θρησκείας ἀνεπηρεάστως συγκρινομένη, δέν εἶναι μία τῶν πολλῶν  
ἐνδοκοσμικῆς προελεύσεως  θρησκειῶν, οὐδ' ἀποτελεῖ συνέχειαν ἁπλῆν καί φυσικήν τῆς προχριστιανικῆς θρησκευτικότητος, ἀλλά χωρίζεται καί διακρίνεται καί ὑπερέχει τῶν ἄλλων θρησκευμάτων, τῶν πρό αὐτῆς καί τῶν μετ' αὐτήν, διά τῆς μοναδικῆς ἐν τῇ Παγκοσμίῳ Ἱστορίᾳ Προσωπικότητος τοῦ Ἱδρυτοῦ της, Ἥτις, κατ' ἀνθρώπινον λόγον ἀνερμήνευτος, εὑρίσκει τήν ἑρμηνείαν αὐτῆς μόνον, ὡς φανέρωσις ἐν σαρκί τῆς Θεότητος, ὡς Αὐτόφως καί Αὐτοαλήθεια καί Αὐτοζωή καί, ὡς τοιαύτη, οὐ μόνον πληροῖ τό περιεχόμενον τῆς Χριστιανικῆς Θρησκείας καί ζωῆς, ἀλλά καί καθίσταται τοῦτο μέν, ὁ νοῦς, ἡ δικαίωσις καί ἡ τελείωσις τῆς Παγκοσμίου Ἱστορίας, τοῦτο δέ τό πλήρωμα τῆς ΠανανθρωπίνηςΨυχῆς»
(Λεωνίδου Ἱωάν. Φιλιππίδου, Ἱστορία τῶν θρησκευμάτων, Ἀθῆναι 1938, σελ.178).  Καί ὁ νοῶν νοείτω.
 
Οἱ δηλώσεις τοῦ κ.Ὑπουργοῦ,
α) Συνθέτουν ἔπος ἰδιωτείας, ἠλιθιότητος.
β) Συνιστοῦν ἔγκλημα καθοσιώσεως
γ) ἀποτελοῦν ὕβριν ἐναντίον ὁλοκλήρου τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί
δ) Συνεπάγεται τοὐλάχιστον καθαίρεσιν.
 
    Μέ πικρία λέγω ὅτι ὁ ἐξοχώτατος κ. Ὑπουργός εἶναι πολύ ἐπιζήμιος, γιά τό ταλαίπωρο Ἕθνος μας. Ἅν εἶχε φιλότιμο, μετά τις δηλώσεις του, ὤφειλε νά εἶχε παραιτηθῇ. Ἐφόσον ὅμως δέν παραιτεῖται ὁ ἴδιος, σκόπιμον καί συμφέρον εἶναι νά τόν ἀπομακρύνῃ ὁ κ.Πρωθυπουργός, δεδομένου ὅντος ὅτι «φίλος ἐπιζήμιος, ἐχθρός ἐπικαλεῖται».
 
 
Κύριε Πρωθυπουργέ,
 κυρίαρχος Λαός Σᾶς  ἐξέλεξε, γιά
νά καθαρίσετε τήν κόπρο τοῦ Αὐγείου. Σᾶς παρακαλῶ, Ἐξοχώτατε,  μή ἐπιτρέψετε νά σωρεύεται  κόπρος εἰς τό Ὑπουργεῖον Παιδείας.
      Ὁ Πλάτων ἔλεγε ὅτι «τούς ἀνιάτως ἔχοντας ἀνελεῖν». Ἐμεῖς ζητοῦμε μόνον καθαίρεσιν, ἀπομάκρυνσιν ἀπό τό Ὑπουργεῖον Παιδείας καί Θρησκευμάτων,γιά τήν προστασίαν τῆς Νεολαίας.
 Πιστεύομεν ὅτι θά τόν ἀντικαταστήσετε μέ κάποιον, πού νά εἶναι ἄνθρωπος καί νά ἔχῃ τοὐλάχιστον  τόν κοινόν νοῦν, γιά μιά καλλίτερη
 Ἑλληνορθόδοξη Παιδεία.
 
 
 
    
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου