Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

«ΚΥΡΙΕ, ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ ΚΡΑΥΓΑΖΩ ΣΟΙ»



«ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ, ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ

ΤΗΣ ΚΡΑΥΓΗΣ ΜΟΥ!»

Μέ καρδιά συντετριμμένη τολμῶ καί προσεγγίζω

Τή Χάρι Συ, Χριστέ μου, καί ζητῶ τό Ἔλεός Σου.

Ἰησοῦ μου Ἐλέησον. Εὔσπλαγχνε καί Οἰκτίρμων,

εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου, Κύριέ μου,Ἰησοῦ...

Δέξου, Κύριε, τή δέησί μου καί λύτρωσε, ἡμᾶς καί τόν  τόν κόσμον Σου,  πολυεύσπλαγχνε Κύριε !...

Ἐπλήθυναν, Κύριε, οἱ ἀνομίες μας καί ὑποφέρουμε. Τό βάρος τῶν θλίψεών μας, ἐξ αἰτίας τῶν ἁμαρτιῶν μας, βαραίνει τήν ψυχή μας. Μᾶς καταπνίγουν μολυσματικές ἀσθένειες καί μᾶς φέρουν σέ ἀπόγνωσι, μᾶς ὁδηγοῦν στόν ᾏδη. Ἄκουσε, Κύριε, τούς στεναγμούς τῶν πεπεδημένων. Ἐλευθέρωσε ἀπό τά δεσμά τούς δούλους σου. Φώτισε τά σκοτάδια μας. Ὁδήγησε τά βήματά μας στό δρόμο τῆς ζωῆς. Δέξου μας καί πάλιν κοντά Σου. Μή ἐπιτρέψης νά μᾶς ἐμπαίζῃ ὁ Πονηρός. Στερέωσε τή σαλεμένη μας καρδιά ἐπί τήν πέτραν τῶν Ἐντολῶν Σου. Ἔρχου ταχύ, ὡς πῦρ καταναλίσκον, Θεέ μου, καί κάψε τά ἄχυρα τῶν ἔργων μας. Λύτρωσέ μας ἀπό τίς Παγίδες τοῦ ἐχθροῦ, πρίν μᾶς καταβροχθίσουν οἱ ἐχθροί μας, δαίμονες καί δαιμονάνθρωποι. Λυπήσου μας , Ἰησοῦ καί ἐλέησέ μας. Σύ, πού Σταυρώθηκες, γιά μᾶς, μή μᾶς ἐγκαταλείπῃς. Εἶναι ἀλήθεια ὅτι δέν εἴμαστε ἄξιοι τοῦ Ἐλέους Σου, γιατί μέ ὅλη μας τήν ὕπαρξι, μέ τήν κακή μας θέλησι, θησαυρίζουμε ὀργή ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς, λατρεύοντας τό Βόρβορο, τό Διάβολο, τό Σατανᾶ τό Χρῆμα καί συνεχίζουμε τά πονηρά, τά ἔργα τῶν χειρῶν μας. Μακροθυμισε, Κύριε, καί ἀνάσυρέ μας, ἀπό τήν ἰλύν βυθοῦ, στήν ὁποίαν ἔχουμε ἐμπαγῆ, μέ τήν κακή μας θέλησι...

Εἴμαστε δικοί Σου δοῦλοι, ἀχρεῖοι μέν, ἀλλά δοῦλοι Σου. Σέ Σένα ἁμαρτάνουμε, ἀλλά καί Ἐσένα μονάχα λατρεύουμε. Λυπήσου μας καί ἐλέησέ μας , ὅχι γιατί τό ἀξίζουμε, ἀλλά ἕνεκεν τῆς δόξης τοῦ Ὀνόματός Σου, Κύριέ μου Ἰησοῦ.

Ὁ Κορωναϊός μᾶς θερίζει καί οἱ πάμπολλοι ἠθικοί καί πνευματικοί ἱοί τῆς Παραφροσύνης μας, δηλητηριάζουν τήν ψυχή καί τή ζωή μας. Ἐσένα, Κύριε, ἔχουμε βοηθόν στίς θλίψεις μας, δέν ἔχουμε καί δέν θέλουμε νά ἔχουμε ἄλλον Κανέναν. Σέ Σένα καταφεύγουμε. Δέξου, Κύριε, ὅλους ἐμᾶς εἰλικρινά μετανοιωμένους καί ἐλέησέ μας. Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησον ἡμᾶς, πρίν τελειωτικά χαθοῦμε. Διῶξε τούς ἀντιχρίστους ἀπό τήν αἱματοβαμμένη γῆ μας. 

Ἐλευθέρωσε τήν πονεμένη μας Πατρίδα ἀπό τούς κρυφούς καί φανερούς ἐχθρούς της. Καί ἀξίωσε ὅλους ἐμᾶς, εἰλικρινά μετανοιωμένους,  Κύριέ μου Ἰησοῦ, νά Σέ ὑμνοῦμε,  νά Σέ δοξολογοῦμε καί νά Σέ λατρεύουμε, «ἐν πνεύματι καί ἀληθείᾳ», λόγῳ καί ἔργῳ, σύν τῷ Πατρί καί τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καί τώρα καί πάντοτε καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου