Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

«Κύριε ὡς θέλεις καί ὡς οἶδας, ἐλέησον ἡμᾶς

 

                
                                                 ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ

                 Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱέ τοῦ Θεοῦ τοῦ Ζῶντος

                 ὁ ἐλθών εἰς τόν κόσμον, ἁμαρτωλούς σῶσαι, ὧν

                 πρῶτος εἰμί ἐγώ, ἐλέησόν καί σῶσον ἡμᾶς.

                 ΑΜΗΝ.

                Ἰησοῦ ἐλέησον! Καρδιογνῶστα Κύριε, ὡς θέλεις

                 καί ὡς οἶδας, ἐλέησον ἡμᾶς.

                 Κύριε, γλυκύτατέ μου Ἰησοῦ, γλυκειά μου Ἄνοιξι,

                Ὦ φῶς τῶν ὀφθαλμῶν μου, λαχτάρα τῆς ψυχῆς μου,

                Ἰησοῦ, ἐξομολογοῦμαι καί διακηρύττω  σέ ὅλους,

                 ὅτι δέν εἴμαστε ἄξιοι τοῦ ἐλέους Σου, ἀλλά ἔχουμε

                 ἀπόλυτη ἀνάγκη ἀπό τό ἔλεός Σου. Γι' αὐτό ὅλοι

                 συντετριμμένοι καί τεταπεινωμένοι, καταφεύγουμε

                 Σέ Σένα, Λυτρωτά,  καί Σέ ἱκετεύουμε! 

                 Δέξου, Κύριε,   τή μετάνοιά μας, καί ἐλέησον ἡμᾶς,

                 ὄχι  γιατί τό ἀξίζουμε, «ἀλλ' ἕνεκεν τῆς δόξης τοῦ

                 Ὀνόματός Σου» , γλυκύτατέ Ἰησοῦ!

                  Σύ, Κύριε, εἶσαι ἡ ζωή μας καί ἡ εἰρήνη μας, ἡ μόνη                      μας παρηγοριά,ἡ μόνη μας ἐλπίδα, τό Φρούρίον μας,                      ὁ Θεός μας,τόμόνον ἀσφαλές καταφύγιον.    Σέ Σένα,                     Ἰησοῦ μου,που Σταυρώθηκες, γιά μᾶς, Σέ  Σένα  καί                        μόνον καταφεύγωμε καί Ἐσένα μονον λατρεύωμεν.

                    

                            ΚΥΡΙΕ   ΜΟΥ  ΙΗΣΟΥ , ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ!

                     

                 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου