ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΙΚΟΥ
Παραπληροφόρησις καί ἐκμετάλλευσις
τοῦ ἀνθρωπίνου Πόνου
Ὅταν
ὁ ἄνθρωπος ἀπομακρύνεται ἀπό τόν Θεόν, ἀπό τήν πηγή τῆς Ζωῆς, ὑποδουλώνεται στά
βρωμερά του Πάθη, κυριεύεται ἀπό τό σαρκικό φρόνημα, πού εἶναι ἔχθρα εἰς Θεόν
καί φέρει στήν ψυχή καί τή ζωή μας τό Θάνατο.
Οἱ
ἀρρώστιες, οἱ διάφοροι, θανατηφόροι ἰοί
(φορεῖς ἀσθενειῶν, τῶν ὁποίων δέν ἔχει ἀνακαλυφθῆ τό μικρόβιον) εἶναι προϊόντα
τῆς παραβάσεως τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ, προϊόντα τῆς κακῆς προαιρέσεως τοῦ ἀνθρώπου.
Καί ὁ Κορωνοϊός εἶναι καρπός τῆς Παραφροσύνης, τῆς προβληματικῆς μας
συμπεριφορᾶς.
Μερικοί
ἰσχυρίζονται ὅτι ὁ ἰός αὐτός εἶναι προϊόν συνομοσίας, κατασκεύασμα τοῦ ἐργαστηρίου,
μέ σκοπό τήν ἐξολόθρευσι μερικῶν ἑκατομυρίων συνανθρώπων μας.
Δέν φοβοῦνται τόν Παντοδύναμον Θεόν;
Ἡ
ἀλήθεια εἶναι ὅτι στήν ἐξωφρενική μας ἐποχή χάθηκε τό φιλότιμο, χάθηκε
τό κάλλιστον χρῶμα, τό τῆς αἰδοῦς ἐρύθημα, χάθηκε ἡ ντροπή καί ἐξευτελίζεται
τό ἀνθώπινον πρόσωπον. Ὁ ἄνθρωπος ἔγινε
νούμερο, ἐξάρτημα μηχανῆς, ἀντικείμενον συναλλαγῆς καί ἐκμεταλεύσεως. Δέν σέβεται ὁ ἕνας τόν ἄλλον. Γυρίσαμε πίσω
στό παλιό δόγμα:
Homo hominis lupus.
Homo hominis lupus.
Τί
εἶναι ὁ Κορωνοϊός καί τό κακό πού προκαλεῖ, μπροστά στά δεινά πού ἐπιφέρει στόν κόσμο ἡ ἀλαζονεία καί ἡ ἑωσφορική ἔπαρσις τῶν ἀθέων;
Σίγουρα
καί ὀ Κορωνοϊός εἶναι βλάστημα, καρπός, τῆς Κακίας, τῆς ἀναλγησίας, τῆς
δαιμονικῆς ἀδιαφορίας καί σκληροκαρδίας
τῶν ἀνθρώπων.
Ἐξ
αἰτίας τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπό τόν Θεόν, ἀπό τήν γνήσια Ἀγάπη, δέν προσέχουν καί δέν φροντίζουν, γιά τή
δημιουργία καλῶν συνθηκῶν ζωῆς τῶν ἀνθρώπων. ’Αντίθετα δημιουργοῦν κακές,
ἀνθυγιεινές, ἄθλιες, συνθῆκες ζωῆς.
Σ’
αὐτές τίς συνθῆκες κακῆς διαβιώσεως, φυσικόν εἶναι νά ἀναπτύσσωνται μικρόβια, θανατηφόροι ἰοί, ἀρρώστιες
ἀνίατες, καί αὐτές τίς ἡμέρες ὁ Κορωνοϊός θερίζει... Καί ἀνθρώπινη
ὑποκρισία θριαμβεύει, μέ τό ὄψιμον, τό δῆθεν ἐνδιαφέρον τῶν
ἁρμοδίων γιά τήν ὑγεία «πάσης φυλῆς καί γλώσσης καί λαοῦ καί ἔθνους»(Ἀποκ. 5,10), πού
τυραννιέται ἀπό τήν ἐπιζήμια ἐξάπλωσι τοῦ
Κορωνοϊοῦ, πού ἐξελίχθηκε σέ πανδημία.
Ὅλοι
γνωρίζουμε πολύ καλά ὅτι ἡ ΠΡΟΛΗΨΙΣ εἶναι ἡ καλλίτερη θεραπεία. Ὅπως ἐπίσης
γνωρίζουμε ὅτι δέν λαμβάνονται ἐγκαίρως
μέτρα Προλήψεως τῶν συμφορῶν. Ἀλλά ἐκ τῶν
ὑστέρων ἐπιδικνείεται
μωρός ζῆλος, γιά τήν ἀποτροπή τῶν κακῶν, τίς περισσότερες
φορές πολύ ἀργά. Κανένα ἐνδιαφέρον γιά τόν πόνον τῶν συνανθρώπων μας. Αἰσχρή, φαρισαϊκή ἀναλγησία.
Καί
ὄχι μόνον, ἀλλά χρησιμοποιοῦμε τίς συμφορές, μέ σκοπό τήν ἐξυπηρέτησι τῶν
βρωμερῶν μας Παθῶν. Ἐνῶ θἄπρεπε ὁ Κορωνοϊός, νά μᾶς βοηθήσῃ νά «ἐννοήσουμε
τό βραχύ τῆς ζωῆς» καί τήν ματαιότητα τῶν ἀνθρωπίνων πραγμάτων καί τῶν ἀνθρωπίνων
ἐπιδιώξεων, καί νά σταθοῦμε ὁ ἕνας κοντά στόν ἄλλον, βιώνοντας τό Χρέος μας, ὡς
παιδιά τοῦ Θεοῦ, μέ πικρία παρατηροῦμε παντελῆ ἔλλειψι ἐνδιαφέροντος, γιά τόν
πλησίον, φυγή στήν ἀπομόμωσι, θεοποίησι τοῦ Ἑαυτούλη. Καμμιά ἀνθρώπινη, ἀληθινή
ἐπαφή, καμμιά ζεστασιά. Πάει περίπατο ἡ ἠθική τῆς ἀλληλεγγύης. Δεν μποροῦμε νά κοιταχτοῦμε στά μάτια.
Πρυτανεύει ὀ Ἐγωϊσμός.
Μέ τήν παραπληροφόρησι: Ἄλλοι, ἐκμεταλεύονται τόν πόνον τῶν συνανθρώπων τους
γιά νά κερδίσουν χρήματα. Μέ σκοπό τήν αἰσχροκέδρεια,
προπαγανδίζουν ψευτοφάρμακα καί διάφορα μέσα προφυλάξεως δῆθεν ἀπό τόν ἰόν.
Καμμιά
ἀνθρωπιά. Μεγάλη παχυδερμία. Ψευτιά καί ὑποκρισία.
Ἄλλοι, τά γεννήματα ἐχιδνῶν, οἱ ληστές μέ τό λευκό κολλάρο, ἐνδύονται ἔνδυμα προβάτου, καί μᾶς ἐξαπατοῦν, γιά
νά ἐξυπηρετήσουν τήν ἰδεολογία τους, τά ἰδιοτελῆ τους συμφέροντα, τήν ἀθεῒα τους.
Μέ
πρόσχημα τόν Κορωνοϊό, καί τήν προστασία τοῦ λαοῦ ἀπό τήν μετάδοσι τῆς νόσου, προσπαθοῦν μεθοδικά νά προκαλέσουν πανικόν
φόβον, πρός ἐκμετάλευσιν τῶν ἀφελῶν καί ὀλιγοπίστων καί προπαγανδίζουν τήν ἀθεῒα
καί τήν ὑλιστική θεώρησι τῆς ζωῆς.
«Μέ ἕνα σμπάρο δυό τρυγόνια»(To kill two birds with one stone). Μέ μιά
προσπάθεια, διπλό ὄφελος. Εἶμαι
βέβαιος ὅτι στήν προσπάθεια καί στά μέτρα πού λαμβάνονται , γιά νά ἀποτραπῇ ἡ ἐξάπλωσις
τοῦ Κορωνοϊοῦ, κρύπτεται ἡ προπαγάνδα τῆς ἀθεῒας, ὁ πόλεμος πρός ἀφανισμόν τῆς Ὀρθοδοξίας,
μέ τή σιωπηρά, ἐγκληματική ἀδιαφορία τῶν
περισσοτέρων ἁρμοδίων τῆς Ἐκκλησίας. Latet anguis in herba (κρύπτεται ὄφις ὑπό τόν
χόρτον). Εἴμαστε στήν ἐποχή τοῦ Ἀντιχρίστου. «Καί πολλοί ἀντίχριστοι εἶναι ἀνάμεσά
μας»(Ἀποκ.2,18).Ἰσως ζοῦμε στήν ἐποχή, κατά
τήν ὁποίαν «ὁ ἥλιος σκοτισθήσεται καί ἡ σελήνη οὐ δόσει τό φέγγος αὐτῆς, καί
οἱ ἀστέρες πεσοῦνται ἀπό τοῦ οὐρανοῦ, καί αἱ δυνάμεις τῶν οὐρανῶν
σαλευθήσονται» (Ματθ. 24, 29).
Μέ
τό πρόσχημα τοῦ Κορωνοϊοῦ ὄχι μόνον κλείνουν τίς Ἐκκλησίες, ἀλλά καί ἐνοχοποιοῦν καί τό μέγα Μυστήριον τῆς Θείας Εὐχαριστίας, οἱ βλάσφημοι !...
O tempora, o mores! Ὤ καιροί, ὤ ἤθη!
Ποῦ
καταντήσαμε, Θεέ μου; Πόσο πιό βαθειά θά βυθισθοῦμε στό Βόρβορο!
Ἐμπαίζουν, οἱ ἄπιστοι, τό μέγα Μυστήριον
τῆς Πίστεώς μας, κι’ ἐμεῖς;... Ἀνεχόμαστε
τή βλασφημία;...Τί ἄλλο θἀκούσουμε;...
Πῶς τολμοῦν καί λένε λόγια ἄπρεπα,
γιά τό Φάρμακον της ἀθανασίας, γιά
τό ἀντίδοτον τοῦ μή ἀποθανεῖν;
«Αὐτά τά λόγια ἀνάρμοστα καί
Βλασφημίες εἶναι» (Κ. Καβάφης).
Ἡ
διεθνοῦς φήμης καί κύρους Καθηγήτρια Λοιμωξιολογίας στό Πανεπιστήμιον Ἀθηνῶν, κ.
Ἑλένη ΓΙΑΜΑΡΕΛΟΥ ἀναφερομένη στή Θεία Κοινωνία καί τόν Κορωνοϊό δήλωσε στόν Realfm 97,8:
«Ἐγώ προσωπικά ἀνήκω σ’ αὐτούς, πού θά πηγαίνουν στήν Ἐκκλησία... Ἀδίκως ἔχει δημιουργηθεῖ ἕνα τέτοιο θέμα. Ἐγώ προσωπικά πιστεύω ὅτι εἶναι ἕνα ἐντελῶς διαφορετικό θέμα. Ἡ Θεία Κοινωνία εἶναι ἕνα μυστήριον, ὅταν πηγαίνεις νά πάρεις τή θεία κοινωνία, δέν τήν παίρνεις ἀπό συνήθεια. Τήν παίρνεις γιατί μεταλαμβάνεις σῶμα καί αἷμα Χριστοῦ. Τό μεγαλύτερο μυστήριο ἤ τό πιστεύεις καί κοινωνεῖς κανονικά ἤ δέν τό πιστεύεις καί δέν κοινωνεῖς. Δέν ὑπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις, κουταλάκια κλπ. Εἶμαι τελείως ἐναντίον αὐτῶν. Ἄν τό πιστεύουμε δέν προκαλοῦμε τήν τύχη μας. Ὅταν εἶναι τέτοιο μυστήριο, πᾶς καί κοινωνεῖς ὅ, τι σπουδαιότερο ὑπάρχει στή ζωή ἑνός ἀνθρώπου. Ἄν ἐγώ πιστεύω ὅτι αὐτό μπορεῖ νά μέ μολύνει, τότε δέν πιστεύω στό μεγαλύτερο μυστήριο. Τά ἄτομα πού θέλουν νά κοινωνήσουν δέν πρέπει νά φοβοῦνται, ὅτι μέ τή Θεία Κοινωνία μπορεῖ νά μεταδοθεῖ ποτέ μικρόβιο», τόνισε ἡ κ. Γιαμαρέλου.
«Ἐγώ προσωπικά ἀνήκω σ’ αὐτούς, πού θά πηγαίνουν στήν Ἐκκλησία... Ἀδίκως ἔχει δημιουργηθεῖ ἕνα τέτοιο θέμα. Ἐγώ προσωπικά πιστεύω ὅτι εἶναι ἕνα ἐντελῶς διαφορετικό θέμα. Ἡ Θεία Κοινωνία εἶναι ἕνα μυστήριον, ὅταν πηγαίνεις νά πάρεις τή θεία κοινωνία, δέν τήν παίρνεις ἀπό συνήθεια. Τήν παίρνεις γιατί μεταλαμβάνεις σῶμα καί αἷμα Χριστοῦ. Τό μεγαλύτερο μυστήριο ἤ τό πιστεύεις καί κοινωνεῖς κανονικά ἤ δέν τό πιστεύεις καί δέν κοινωνεῖς. Δέν ὑπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις, κουταλάκια κλπ. Εἶμαι τελείως ἐναντίον αὐτῶν. Ἄν τό πιστεύουμε δέν προκαλοῦμε τήν τύχη μας. Ὅταν εἶναι τέτοιο μυστήριο, πᾶς καί κοινωνεῖς ὅ, τι σπουδαιότερο ὑπάρχει στή ζωή ἑνός ἀνθρώπου. Ἄν ἐγώ πιστεύω ὅτι αὐτό μπορεῖ νά μέ μολύνει, τότε δέν πιστεύω στό μεγαλύτερο μυστήριο. Τά ἄτομα πού θέλουν νά κοινωνήσουν δέν πρέπει νά φοβοῦνται, ὅτι μέ τή Θεία Κοινωνία μπορεῖ νά μεταδοθεῖ ποτέ μικρόβιο», τόνισε ἡ κ. Γιαμαρέλου.
Στήν
Ἐρωτησι, ἄν θά κοινωνοῦσε στήν περίπτωσι, πού στή θεία κοινωνία ὁ προηγούμενος πιστός εἶναι προσβεβλημένος ἀπό
τόν Κορωνοϊό, ἡ κ. Γιαμαρέλου ἀπάντησε ὅτι «Θά κοινωνήσω μέ πίστι στό Θεό ὅτι
δέν κολλάω, ὅταν συμμετέχω σέ ἕνα τέτοιο μυστήριο. Σᾶς λέω αὐτό πού θά κάνω γιά
τόν ἑαυτό μου». Πράγματι ἡ κ.
Καθηγήτρια ὁμολογεῖ τήν Πίστιν της στό Χριστό καί διδάσκει ὅλους ἐμᾶς, τήν Ὀρθοδοξία Πίστεως καί ζωῆς.
Τό
Μυστήριον τῆς Θείας Εὐχαριστίας εἶναι τό μεγαλύτερο μυστήριον τῆς Ἐκκλησίας μας.
Οἱ πιστοί, κατ’ οἰκονομίαν, κοινωνοῦμε τό ἄχραντον σῶμα καί τό Τίμιον αἷμα τοῦ Χριστοῦ,
εἰς ἴασιν ψυχῆς τε καί σώματος. Ὁ Χριστός εἶναι ὁ «πανακής ἰατρός», ὁ
γιατρός γιά ὅλες τίς ἀρρώστιες. Ὡς ἄπειρη Ἀγάπη, κατά θείαν συγκατάβασι, μᾶς
τρέφει καί μᾶς θεραπεύει ἀπό τίς ψυχικές καί σωματικές μας ἀρρώστιες,
μέ τή Θεία κοινωνία.
Οἰ Πιστοί,Κλῆρος καί Λαός, προσέρχονται μέ πίστι, ἄρρωστοι, ὄχι γιά νά μολυνθοῦν, ἀλλά γιά νά θεραπευτοῦν ἀπό
κάθε εἴδους ἀρρώστια ψυχική καί σωματική.Καί ἡ Ἱστορία μᾶς διδάσκει ὅτι ὅσοι
κοινωνοῦν μέ Πίστι θεραπεύονται ἀπό ἀνίατες ἀρρώστιες καί κανείς μέχρι
σήμερα δέν ἔχει μολυνθῆ ἀπό τή Θεία Κοινωνία.
Π.χ.
Πόσες λειτουργίες ἔχω τελέσει, μέ τή χάρι τοῦ Θεοῦ, στά 60 χρόνια τῆς Ἱερωσύνης
μου, ὁ ἀνάξιος
ἐγώ; Πόσους ἀρρώστους ἔχω κοινωνήσει στά 60 αὐτά χρόνια κάνοντας στό τέλος κατάλυσι στήν ἐναπομείνασα θεία κοινωνία; Δέν θά ἔπρεπε, κατά τήν ἄποψι τῶν ἀσεβῶν, νά εἶχα
πεθάνει ἤ νά εἶχα πάθει κάτι; Ὅμως, δόξα τῷ Θεῷ, συνεχίζω νά λειτουργῶ.
Δυστυχῶς
στίς μέρες μας παίρνουμε λάθος δρόμο.
πετρῶσαν
οἱ καρδιές, ἐψύγει ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Παρακαλῶ τόν Κύριον νά γίνῃ ἔλεος καί νά ἀνοίξῃ τούς καταρράκτες τοὐρανοῦ, γιά
νά ξεπλύνῃ τις ντροπές, νά καθαρίσῃ ὁ τόπος, νά
καθαρίσουν οἱ ψυχές καί ἀπό τόν πνευματικό Κορωνοϊό, τόν ἰόν τῆς ἀπιστίας, πού κρύβεται μέσα μας καί, σίγουρα, θανατώνει τήν ψυχή μας.
Ἀγαπητά
μου Παιδιά, ὁ Χριστός εἶναι ἡ ζωη μας καί ἡ εἰρήνη μας. Μήν ἀκοῦτε τά ἀνάρμοστα
λόγια τῶν ὀλιγοπίστων συνανθρώπων μας. Μήν ἀκοῦτε τά τῆς ἰδιωτίας ἔπη.
Προσπαθεῖτε νά προσέρχεσθε στή Θεία Κοινωνία, «μετά φόβου Θεοῦ, Πίστεως καί ἀγάπης»,
μέ βαθειά συναίσθησι τῆς οὐτιδανότητός του ἕκαστος. Ἄπειρο εἶναι τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ.
Ἄς παρακαλέσουμε τό Θεό νά γίνῃ ἔλεος σέ μᾶς καί σέ ὅλον τόν κόσμον καί σ’ αὐτούς
πού βλασφημοῦν καί παραφέρονται νά δώσῃ ὁ Κύριος τή Χάρι τῆς Μετανοίας. Ἀμήν.
Πατέρα Στέφανε, ποσο υπεροχα τα λέτε εύχομαι ο Θεός να σας εχει καλά να μας διδάσκεται με τα λόγια σας 💕
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατέρα Στέφανε ευχαριστήσουμε για τα άγια λόγια σας και την πνευματική σας καθοδήγησή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λόγος σας βάλσαμο στην ψυχή μας αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε.Εδραίωση της πίστης μας.Σάλπισμα στον αγώνα για τη διαφύλαξη των ιερών και οσίων μας που με λύσσα προσπαθούν να μας ξεριζώσουν.Και δύναμη για περισσότερη προσευχή.Ο θεος να σας σκεπάζει πολυσεβαστε γέροντα μας
ΑπάντησηΔιαγραφή.
Ο λόγος σας καταλυτικός. Παρηγοριά στις δύσκολες ώρες που περνάμε. Μας έκλεισαν την εκκλησία οι οπαδοί του πονηρού. Μας στερούν από την πηγή της ζωής οι αντίχριστοι και η κεφαλή της εκκλησίας μας λίγη έως ανύπαρκτη, πειθήνιο όργανο της νέας τάξης, δεν προστατεύει ιερά και όρια. Μένουμε πρόβατα χωρίς ποίχνη και χωρίς ποιμένα,όπως ακριβώς μας θέλουν για να μας διαλύσουν. Εύχομαι ο Θεός να σας έχει καλά και δυνατό να συνεχίσετε να μας νουθετείτε με τον λόγο σας και να προσεύχεστε στον Κύριο για εμάς τους αμαρτωλούς ως άξιος πρέσβης μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή