ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ
Ἀγαπητά μου παιδιά,
Μέ ρωτᾶτε τί γνώμη ἔχω γιά τό
κορωναϊό καί γιά τό Ἐμβόλιο.
Σᾶς ἀπαντῶ μέ ἀγάπη. Δέν εἶμαι Γιατρός.
Καλόν εἶναι νά συμβουλεύεσθε τό Γιατρός σας. Σάν Πνευματικός σᾶς λέω μερικές
σκέψεις μου.
Ὁ θανατηφόρος ἰός εἶναι ὑπαρκτός καί σκορπίζει τό θάνατο. Εἷναι πληγή, ἐξ αἰτίας τῶν ἁμαρτιῶν μας. Ὁ διάβολος χορεύει καί τά ὄργανά του, οἱ πονηροί, σκορπίζουν τό φόβο. Ἐν προκειμένῳ ὁ Κύριος λέγει:
«Μή ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ». «Ἀντίστητε
τῷ Διαβόλῳ καί φεύξεται ἀφ’ ἡμῶν. Ἑγγίσατε τῷ Θεῷ καί ἐγγιεῖ Ὑμῖν».
Ὅλα τά κακά προέρχονται ἀπό τήν κακή μας προαίρεσι. Εἶναι προϊόντα τῶν ἁμαρτιῶν μας. Οὐκ ἔστιν αἴτιος τῶν κακῶν ὁ Θεός. Κανείς δέν πρέπει νά ἀρνεῖται τήν ὕπαρξι τοῦ Ἰοῦ καί ὅτι εἶναι θανατηφόρος. Δέν ἀντιμετωπίζεται μέ τό φόβο, ἀλλά μέ «τήν Πίστιν, τήν δι’ ἀγάπης ἐνεργουμένην».
Ἡ ὀρθόδοξος Πίστις στό Θεό μετακινεῖ βουνά. Καί ὅλα εἶναι δυνατά σέ κεῖνον πού πιστεύει. ΑΛΛΑ... Πίστις εἶναι νά τηροῦμε τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ καί νά μή ἐκπειράζομεν τόν Κύριον.
Πίστις σημαίνει νά καταλάβουμε τό ἀρχαῖον «σύν Ἀθηνᾷ καί χείρα κίνει».
Νά καταλάβουμε ὅτι «Τά ἀδύνατα παρά ἀνθρώποις, ΔΥΝΑΤΑ ἐστι παρά τῷ Θεῷ».
ΣΥΝΕΠΩΣ: Δέν πρέπει ὁ πιστός νά ξεχνάει ὅτι τά Βότανα, τά Φάρμακα καί οἱ ΓΙΑΤΡΟΙ εἶναι τοῦ Θεοῦ. «Κύριος ἔδωκεν (ἰατρικήν) ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ...» ( Σοφ. Σειράχ λη΄ 1 ἑξ.). Πρῶτα ἀκοῦμε τίς Ὁδηγίες τῶν Γιατρῶν. Γιά νά προφυλαχθοῦμε ἀπό τόν Κοροναϊό , π.χ.
Τηροῦμε ὀρθά καί πιστά τά ὑγιειονομικά Μέτρα:
α)Ἀπομάκρυνσις ἀπό συνοστισμούς.
β) ὀρθή χρῆσι μάσκας, καί
γ) ὑγιεινή φροντίδα τῶν Χεριῶν
καί ρωτᾶμε τό Γιατρό μας γιά
τό Ἐμβόλιο.
Δέν κάνουμε τοῦ κεφαλιού μας. Εἷναι
λάθος νά κάνουμε ὅλοι τό Γιατρό ἤ νά ἀκοῦμε
ἀνεύθυνους καί ἀνώνυμους, πού σπέρνουν τό φόβο καί μᾶς διχάζουν.
Εἷναι «Ὕβρις», βλασφημία, νά λέμε «ἐγώ
πιστεύω καί θά μέ προστατεύση ὁ Θεός». Τότε «ἐμπορίαν ἄν ἐποιοῦμεν καί οὐ
θεοσέβειαν».
Μή ἐκπειράσῃς Κύριον τόν Θεόν σου. Τό ΣΩΣΤΟ εἶναι: Πιστεύω στό Θεό καί Τόν λατρεύω μέ τήν καρδιά μου. Καί πρῶτα χρησιμοποιῶ ὅλα , ὅσα μοῦ χάρισε ὁ Θεός. Δηλαδή τά βότανα, τά φάρμακα, τά ἐμβόλια καί τούς Γιατρούς, καί συγχρόνως παρακαλῶ τό Θεό, νά μέ βοηθήσῃ καί νά μέ λυτρώσῃ, ὅταν δέν μποροῦν νά μοῦ προσφέρουν τίποτε τά ἀνθρώπινα. Τότε καταφεύγω στό Θεό διότι εἶναι βέβαιον ὅτι ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΠΑΡΑ ΑΝΘΡΩΟΠΟΙΣ, ΔΥΝΑΤΑ ΕΣΤΙ ΠΑΡΑ Τῼ ΘΕῼ !
Καί γιά νά διώξω ὉΛΟΤΕΛΑ τό Φόβο, γιά τίς Παρενέργειες τῶν Φαρμάκων σάς τονίζω ὅτι ὅταν δέχομαι τό Φάρμακο ἤ τό ἐμβόλιο ἤ ὅ, τι δήποτε σχετικό στρέφω τό βλέμμα μου στό Θεό, ζητῶ τή βοήθειά Του, ΚΟΙΝΩΝΩ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΟΥ ΜΗ ΑΠΟΘΑΝΕΙΝ, ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙῼ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΛΑΨῌ. Μᾶς βεβαιώνει ὁ Κύριος καί λέγει ὅτι οἱ πιστοί Σ’ΑΥΤΟΝ, «κἄν θανάσιμον τι πίωσιν, οὐ μή αὐτούς βλάψει» (Μάρκ. ιστ΄ 18). ΛΟΙΠΟΝ: ΔΕΥΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΕΣΩΜΕΝ ΧΡΙΣΤῼ. ΑΥΤῼ Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. ΑΜΗΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου