Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΣ

 



ΕΙΣ  ΜΝΗΜΗΝ

 

«ΔΙΚΑΙΩΝ ΨΥΧΑΙ ΕΝ ΧΕΙΡΙ ΘΕΟΥ»(Σοφ.Σολ.3,1).

 

Σέ τρεῖς μέρες συμπληρώνονται ἐννέα μῆνες ἀπό τήν ὑπό τοῦ Κυρίου μετάθεσιν εἰς τά οὐράνια, ἀγγελικά Στρατόπεδα, τοῦ ἀγαπημένου Γιοῦ, τοῦ Παναγιώτη μου. Ἔχω διαρκῶς τό βλέμμα μου στραμμένο στόν ἔναστρο Οὐρανό καί ἔχω τήν αἴσθησι, ὅτι κι’ αὐτός μέ βλέπει ἀπό τά οὐράνια ὕψη. Τόν νοιώθω δίπλα μου, τόν Ἀντισυνταγματάρχη, ζῆ μέσα στήν καρδιά μου καί συνεχίζω νά τόν νοιώθω κοντά μου νοερά στίς Λειτουργίες.  Εἴμαστε μέλη τοῦ σώματος τοῦ ΧΡΙΣΤΟΥ, ἑνωμένοι μαζί Του, καί μεταξύ μας. Ψάλλουμε μαζί τούς ὕμνους Δοξολογίας τοῦ Θεοῦ, πού συντόμευσε τίς ἡμέρες τῆς Θλίψεως καί τόν πῆρε μαζί Του, στά οὐράνια, Εἶμαι σίγουρος ὅτι  τώρα δέν πονάει καί ὅτι ἀναπαύεται «ἐν χειρί Θεοῦ» καί  ἀπό τά οὐράνια συμπροσεύχεται μαζί μου ,ὅπως πάντοτε, διότι, μεγάλωσε μέσα στό ΙΕΡΟ καί ἀπό τήν τρυφερή του ἡλικία πίστευε στό Θεό καί λάτρευε τόν Κύριο, γι’ αὐτό καί: «Εὐάρεστος Θεῷ γενόμενος ἠγαπήθη καί ζῶν μεταξύ ἁμαρτωλῶν μετετέθη· ἡρπάγη, μή κακία ἀλλάξῃ σύνεσιν αὐτοῦ ἤ δόλος ἀπατήσῃ ψυχήν αὐτοῦ»( Σοφ, Σολομ. 4, 10-11).

Καί βεβαιώνω αὐτό τό λόγο, μέ τήν ἀναδημοσίευσι μιᾶς σελίδος τοῦ Περιοδικοῦ ΑΝΑΠΑΛΜΟΙ(τεύχος 107 σελ. 49 τοῦ ἔτους 1983): Ὁ Παναγιώτης μου, τότε Μαθητής τῆς Δ΄ Δημοτικοῦ, μέ παρεκάλεσε νά τοῦ ἐπιτρέψω νά γράψῃ κάτι. Ἰχνογράφησε τόν Ἱερό Λόφο, τόν ΓΟΛΓΟΘΑ, μέ τρεῖς Σταυρούς καί ἕνα ἑπτάστιχο, μέ τίτλο «Ο ΘΕΟΣ», πού κατά τή γνώμη μου ἀποτελεῖ περίληψι τοῦ Εὐαγγελίου τῆς Ἀγάπης:


Ο ΘΕΟΣ

 

                                     Ὁ Θεός εἶναι Πνεῦμα.

                                     Μᾶς περιβάλλει, μέ ἀγάπη.

                                     Μᾶς ἀκολουθεῖ ὅπου κι’ ἄν πᾶμε.

                                      Αὐτός μᾶς προστατεύει,

                                      ἀγαπάει τούς πτωχούς, τούς πλουσίους

                                      τούς ταπεινούς ἀκόμη καί τούς ἁμαρτωλούς,

                                       τούς Φαρισαίους. Θέλει νά γίνουμε ὅλοι καλοί.

                                                                 

                                                            ΠΑΝΟΣ  ΠΟΥΛΗΣ

                                                         Μαθητή  Δ΄ Δημοτικοῦ

        







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου