Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

«LATET ANGUIS IN HERBA»



«Κρύπτεται Ὄφις ὑπό τόν χόρτον»

Σέ προηγούμενες ἀναρτήσεις ἀνέφερα ὅτι πίσω ἀπό τήν, κατά πάντα λογικήν, ἀπαγόρευσιν τοῦ συνοστισμοῦ, πίσω ἀπό τό πρόσχημα ἀποφυγῆς τῆς διασπορᾶς τοῦ Κορωναϊοῦ, κρύπτεται ὁ Ὄφις.
Δηλαδή: «ἐνεργεῖται τό μυστήριον τῆς ἀνομίας» (Β΄ Θεσσαλ. β΄ 7 ). Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος, λέγει: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καί καθώς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καί νῦν ἀντίχριστοι πολλοί γεγόνασι· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν» (Α΄ Ἰωάν. β΄18). Τά μέτρα φαίνονται σοφά. Οὔτε καί οἱ θεοσεβεῖς μας ἄρχοντες, ὅπως ὑποπτεύομαι, δέν ἔχουν καταλάβει ὅτι «κρύβεται ὄφις ὑπό τόν χόρτον», καί ἀκολουθοῦν τήν παγκόσμια ὁδηγία.
«Μέ ἕνα σμπάρο, δυό τρυγόνια». Μέ ἕνα κτύπημα, διπλό τό ὄφελος. Τό φαινόμενον τῶν περιοριστικῶν μέτρων πρός ἀποφυγήν διαδόσεως τῆς μολυσματικῆς ἀρρώστιας(Κορωναϊοῦ) εἶναι ἡ προστασία τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν. Αὐτό ὅμως πού κρύπτεται κάτω ἀπό αὐτό τό φαινόμενον( ὁ Ὄφις),  εἶναι  ἡ δολία πολεμική κατά τῆς ὀρθοδόξου Πίστεως. Ἄλλος ὁ φαινότυπος καί ἄλλος ὁ γονότυπος, ἄλλο «τό φαίνεσθαι» καί ἄλλο «τό εἶναι». Καί σιγά-σιγά ἀποκαλύπτεται ἡ δολιότητα «τοῦ υἱοῦ τῆς ἀπωλείας», τοῦ Σατανᾶ.
Καί σᾶς ἐρωτῶ: Χορηγεῖται ἄδεια ἐξόδου, μέ σκοπό τή γυμναστική ἄσκησι. Ἐπιτρέπεται νά πάει κανείς νά ἀγοράσῃ τρόφιμα, νά πάρῃ περίπατο τό σκυλάκι του  ἤ νά στηθῇ  στήν οὐρά στήν Τράπεζα ἤ στό Φαρμακεῖο, κλπ.
Εἴδαμε σέ καμιά ἀπό αὐτές τίς περιπτώσεις νά καλεῖται ἀπό τόν Ὑπουργόν ἤ ἄλλον ἁρμόδιον ἡ παρέμβασις τοῦ Εἰσαγγελέως, γιά παράβασι τῶν περιοριστικῶν μέτρων: Ἀσφαλῶς ΟΧΙ.
Πῶς δικαιολογεῖται ἡ ἀπαίτησις τοῦ κ. Χαρδαλιά, γιά ἄμεση παρέμβασι Εἰσαγγελέα, μέ ἀφορμή τά περιστατικά, πού σημειώθηκαν σήμερα Κυριακή τῶν Βαῒων(12 Ἀπριλίου 2020), γιά θεία κοινωνία σέ Ἐκκλησίες στό Κουκάκι καί στήν Κέρκυρα;
Δέν εἶναι παράλογον νά ἐπιτρέπεται νά πάρει κανείς περίπατο στό σκύλο του καί νά ἀπαγορεύεται νά πάῃ κάποιος νά Κοινωνίσῃ τό σῶμα καί τό Αἷμα τοῦ Χριστοῦ, τό φάρμακον τῆς ἀθανασίας τό ἀντίδοτον τοῦ μή ἀποθανεῖν, μέ προσοχή καί σύνεσι, χωρίς νά συνοστίζεται, μέ σεβασμό στά μέτρα τῆς Πολιτείας. Ποῦ ἔγινε παραβίασις τῶν Κανόνων, πού θέσπισε τό Κράτος. γιά τήν ἀποφυγή μετάδοσης  τοῦ Κορωναϊοῦ;
Πῶς δικαιολογεῖται ὁ Περίπατος τοῦ σκύλου καί ἀπαγορεύεται στόν Πατέρα, σέ συνενόησι μέ τόν ἱερέα, νά πάρῃ τα παιδάκια του ἔξω ἀπό τό Ναό στό κουκάκι καί νά περιμένῃ νά βγῇ ὁ ἱερέας ἔξω νά τά κοινωνήσῃ, μέ ἀπόλυτο σεβασμό στούς  Κανόνες τοῦ Κράτους ;
Πῶς τόλμησαν νά ζητήσουν τήν παρέμβασι τοῦ Εἰσαγγελέως, στήν Κέρκυρα καί νά κατηγοροῦν τόν κατά πάντα Ἅγιο Μητροπολίτη καί τήν θεοσεβεστάτη καί ἐκλεκτή Δήμαρχο τῆς Κερκύρας κ. Μερόπη Ὑδραίου καθώς καί τόν εὐλαβέστατο κ. Δημήτρη Μεταλληνόν, Πρόεδρον τοῦ Δημοτικοῦ Συμβουλίου, γιατί παρηκολούθησαν τή Θεία Λειτουργία στό Ναό τοῦ Αγίου καί Θαυματουργοῦ Σπυρίδωνος τήν Κυριακή τῶν Βαῒων, τηρῶντας αὐτηρῶς τούς Κανόνας, πού θέσπισε ἡ Πολιτεία;
Σημειωτέον δέ ὅτι ἡ Κέρκυρα τήν Κυριακή τῶν Βαῒων πανηγυρίζει. Γιορτάζει τό φοβερό Θαῦμα τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος τοῦ 1630, πού ἀπήλλαξε τήν Νήσο ἀπό τήν Πανώλη καί ἀπό εὐγνωμοσυνη στόν Ἅγιο καθιέρωσαν τήν ἡμέρα τῆς ἀπαλλαγῆς τους ἀπό τή φοβερή λοιμώδη Νόσο, λιτάνευσι τοῦ ἱεροῦ λειψάνου. Ἡ λιτανεία τῆς ἡμέρας αὐτῆς ἔχει τή μεγαλύτερη διάρκεια ἀπό ὅλες τίς ἄλλες. Καί παρόλα αὐτά ὁ Σεβασμιώτατος ἐτέλεσε τή λειτουργία κεκλεισμένων τῶν θυρῶν, μέ ελαχίστους, μετρημένους(δύο ἤ τρεῖς) πιστούς καί ἔκαμε τή λιτανεία ἐντός τοῦ Ναοῦ, τηρῶν  αὐστυρῶς τούς Κανόνες πού θέσπισε ἡ Πολιτεία.
Εἶναι ὁλοφάνερον ὅτι «κρύπτεται Ὄφις ὑπό τόν χόρτον»(Latet anguis in herba).
Τό κλείσιμο τῶν Ἐκκλησιῶν, ἡ ἀπομόνωσις τῶν πιστῶν στά σπίτια, ἡ πολεμική αὐτή τῆς Πίστεως, εἶναι ἄραγε prova generale;
πιδιώκεται ἡ πολτοποίησις τῶν Λαῶν, ἡ ἐξαφάνισις τῶν ἐθνῶν, ἡ ἐθνική καί θρησκευτική Ταυτότητά μας «κατ’ ἐνέργειαν τοῦ Σατανᾶ»;
Προετοιμάζεται ἡ ἐγκαθίδρυσις τοῦ Παγκοσμίου Κυβερνήτου, τοῦ Ψευτομεσσία, τοῦ Ἀντιχρίστου;
Μέ φόβο Θεοῦ , μέ Πίστι στό Χριστό καί μέ ἀγάπη, Ἀγαπητά μου Παιδιά, στά ἐξῆντα ὁλόκληρα χρόνια, πού, μέ τή Χάρι τοῦ Κυρίου,  ὑπηρετῶ στό Ἅγιον Θυσιαστήριον, ἔμαθα ὅτι Ἕνας καί Μόνον εἶναι ὁ Κύριος. Καί αὐτός εἶναι ὀ Ἀληθινός Μεσσίας, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. 

Αὐτός εἶναι τό Α καί τό Ω, ἡ Ἀρχή καί τό Τέλος, ὁ
Πρῶτος καί ὁ Ἔσχατος, ὁ Ὤν καί ὁ Ἦν καί ὁ Ἐρχόμενος, ὁ Πάντοκράτωρ. Ὁ Χριστός εἶναι ὀ Πάντων Ἐπέκεινα καί Πανταχοῦ Παρών. Αὐτός εἶναι ἡ ζωή μας καί ἡ εἰρήνη μας, ἡ μόνη μας καταφυγή, ἡ μόνη μας ἐλπίδα, τό Φρούριόν μας, τό μόνον ἀσφαλές καταφύγιον. Ὁ Ἑξουσιαστής , ὀ Ἄρχων τῆς εἰρήνης καί εἶναι μαζί μας. Μέχρι σήμερα δέν μᾶς ἐγκατέλειψε οὔτε πρόκειται νά μᾶς ἐγκαταλείψῃ. Εἶναι ὁ δικός μας Θεός Πάνσοφος, Πανάγαθος καί Παντοδύναμος. Αὐτός φροντίζει γιά μας, γιατί Αὐτός Στυαρώθηκε γιά μᾶς.  Καί σᾶς διαβεβαιῶ, ὅτι Χριστός θά ἔλθῃ καί θά «ἀναλώσῃ τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καί θά καταργήσῃ τόν ἄνομον τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ» (Β΄ Θεσσαλ. β΄ 8). Θά ἔλθῃ καί μέ ἕνα φύσημα τοῦ στόματός Του θά ἐξαφανίσῃ, θά κονιορτοποιήσῃ τόν Ἀντίχριστο καί τούς ὁπαδούς Του. Αὐτός Ἀναστήθηκε καί «κατήργησε τόν τό Κράτος ἔχοντα τοῦ Θανάτου, τοὐτέστι τόν Διάβολον». Αὐτός «ἐξῆλθε νικῶν καί ἵνα νικήσῃ». Αὐτός εἶναι ὁ αἰώνιος Θριαμβευτής, ὁ αἰώνιος Νικητής. Ὁ Ἰησοῦς Χριστός νικᾷ καί εἶναι πλέον ἤ βέβαιον ὅτι «ἐν τῷ ὀνόματι Ἰησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καί ἐπιγείων καί καταχθονίων, καί πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος Ἰησοῦς Χριστός εἰς δόξαν Θεοῦ Πατρός»(Φιλπ. β΄ 10-11).

Παιδιά μου, 
εἶναι καιρός ὅλοι μας νά συνέλθουμε καί νά ἀνοίξουμε τήν Καρδιά μας στό Χριστόν, νά ἐγκολπωθοῦμε τό
Εὐαγγέλιον τῆς Ἀγάπης Του καί, μέ τή Χάρι Του νά προσπαθοῦμε νά κάνουμε πρᾶξι τήν Ἀγάπη. Καί νά εἴμαστε βέβαιοι α) ὅτι «φόβος οὐκ ἔστιν ἐν τῇ ἀγάπῃ, ἀλλ’ ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τόν φόβον»(Α΄Ἰωάν.δ΄ 18),καί ὅτι  β)  «Ὁ Θεός ἀγάπη ἐστί, καί ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπῃ ἐν τῷ Θεῷ μένει καί ὁ Θεός ἐν αὐτῷ» (Α΄Ἰωάν. δ΄ 16).



1 σχόλιο:

  1. ΑΛΗΘΕΙΑ και ΛΟΓΙΚΑ τα λόγια σας.ΠΑΡΑΛΟΓΑ και μακριά από την ΑΛΗΘΕΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ τα κελευσματα της εποχής και των κυβερνώντων. Καθαρή δίωξη της πίστης μας με πρόσχημα τον ιό. Μεγάλη η λύσσα τους. Τυφλοί που δεν μπορούν να δουν ταν χάλια τους.Όμως ΕΚΕΙΝΟΣ βλέπει. Αυτό αδύνατον να το καταλάβουν. Είναι για λύπηση οι μωροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή