Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟΝ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ






ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ

 

Γιέ μου, καρδούλα μου,

Χθές(15/ 12/ 20) τό ἀπόγευμα(7,41 μ.μ.),

πού τηλεφωνηθήκαμε, δέν κατάλαβα,

πώς θἄφευγες, γιά τό Μεγάλο σου ταξίδι.

Ποῦ νά τό φαντασθῶ;...





Ἐκεῖ στόν κόλπο τοῦ Ἀβραάμ,

ἀναπαύου, Ψυχή μου.

Ἔφυγες ἀπ’ αὐτήν ἐδῶ τήν παροικία,

Γιά τήν αἰώνια, μόνιμη κατοικία.

Ἐκεῖ, Γιέ μου, δέν ὑπάρχει λύπη,

πόνος ἤ στεναγμός, ἀλλά ζωή  ἀτελεύτητος.

Ἀπό τώρα δέν θἆσαι πιά μόνος, θά ἔχῃς

συντροφιά Ἁγίους καί Ἀγγέλους καί

δέν θά πονᾶς. Θά χαίρεσαι τήν αἰώνια

χαρά, κοντά στό Λυτρωτή μας.

Παιδάκι μου,

Ξέχασες ὅμως τήν Κιθάρα σου.

Μή μου στενοχωριέσαι, Γιέ μου.

Ὅταν ὁ Πανάγαθος Θεός θελήσῃ,

νά  συναντηθοῦμε ἐκεῖ, στήν αἰώνια

χαρά, ἐγώ θά σοῦ τή φέρω καί θά

κάνουμε ὡραῖες λειτουργίες «ἐν χορδαῖς...»

καί θά ψάλλουμε καινές ὠδές...

Ὕμνους εὐχαριστίας στόν Ὕψιστο,

Τόν Κύριον τῆς Δόξης, ὅπως παλιά,

Θυμᾶσαι;... Ὁ Χριστός εἶναι ἡ ζωή μας

καί ἡ εἰρήνη μας. «Ἐάν τε οὖν ζῶμεν,

ἐάν τε ἀποθνήσκομεν, τοῦ Κυρίου ἐσμέν».

Ὁ Χριστός, ὁ γλυκύς καί πρᾷος Ἰησοῦς,

ὁ Λυτρωτής, ἔκανε τό καλλίτερο, γιά σένα.

 Σέ ἀπάλλαξε, σέ λύτρωσε, Καρδούλα μου,

 ἀπό τόν πόνο καί τή μοναξιά.

ΕΙΘΕ νά μᾶς ἀξιώσῃ ὁ Πανάγαθος,

μαζί, μέ κάθε δημιούργημα, νά Τόν

ὑμνοῦμε αἰώνια,  ἀσιγήτως  «ἄδοντες

καινήν ᾠδήν», ὅτι «Τῷ Καθημένῳ

ἐπί τοῦ Θρόνου καί Τῷ Ἀρνίῳ ἡ εὐλογία

καί ἡ τιμή καί ἡ δόξα καί τό κράτος

εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. ΑΜΗΝ»

                                         (Ἀποκ.ε΄9—14).




  


17 σχόλια:

  1. ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΧΟΜΑΙ.Ηθελα να πω συλλυπητήρια αλλά αφού διάβασα το άρθρο σας δεν μπορώ πια να χρησιμοποιήσω αυτή την λέξη. Μόνο Καλή Δύναμη μπορώ να πω. Γονιός κι εγώ μπορώ να καταλάβω τον πόνο του αποχωρισμού και να υποκλιθω στην δύναμη ψυχής που εκφράζουν τα λόγια σας. Καλό παράδεισο στον Σπύρο και Δύναμη Προσευχής σε εσάς.Κεραμιδα μου ήρθε η είδηση και στεναχώρια που δεν μπορώ λόγω καταστάσεων να βρεθώ κοντά σας,για να συλληπηθώ αλλά πιο πολύ να πάρω μαθήματα πίστης κι υπομονής από εσάς. Προσεύχομαι για τον Σπύρο και για εσάς. Θυμηθείτε με κι εσείς στην προσευχή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είμαι unknown. Είμαι η Άννα της αδελφής Γκαμίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πατέρα Στέφανε, ο Χριστός και Λυτρωτής του Κόσμου έκαμε το καλύτερο για τον Σπύρο μας, τον απάλλαξε από τον πόνο, τον πήρε κοντά του μαζί με τους Αγγέλους στον Παράδεισο, εκεί που δεν υπάρχει πόνος ,μόνο Χαρά και Φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναπαύεται στην γειτονιά των αγγέλων ο Σπύρος μας Καλή ανάσταση. Λεόντιος Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πατέρα εύχομαι ο Θεός να τον ανάπαυση, καλό παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό παράδεισο
    Γιώτα _ Ζωή Χαλκίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πατήρ Στέφανε εύχομαι ο Θεός να τον αναπαύση, καλό παράδεισο. Κουράγιο πατήρ Στέφανε. Τα θερμά μας συλλυπητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένε μου θείε Στέφανε ,για άλλη μια φορά θαυμάζω την βαθιά σου πίστη στο Θεό τον οποίο υπηρετείς με ολο σου το είναι και το αποδεικνύεις και τούτη την ώρα που αγαπημένος σου γιος έφυγε να συναντήσει τον Θεό και πατέρα μας.Καλό παράδεισο στο Σπύρο και καλή δύναμη σε σένα γι'αυτή την απώλεια της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάτερ Στέφανε εύχομαι ο Θεός να τον ανάπαυση καλό παράδεισο κουράγιο πάτερ Στέφανε τα θερμά μας συλλυπητήρια Παναγιώτης και Ελένη ΜΠΕΡΔΟΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣ. ΑΠΌ ΒΆΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ ΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από τα βάθη της ψυχής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πατερα Στέφανε τα θερμά μας συλλυπητήρια! Ακόμη ένας άγγελος μετοίκησε στον ουρανό. Ο Θεός να τον αναπαύσει και Καλό Παράδεισο! Κατερίνα και Ειρήνη Γεωργαντά (από Κατερίνη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πατέρα Στέφανε θερμά συλλυπητήρια. Καλό Παράδεισο στον λατρεμένο γιο σας. Κουράγιο και δύναμη σε εσάς για την τεράστια απώλεια. Προσδοκώ ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάτερ Στέφανε η είδηση της απώλειας του γιου σας μας συγκλόνισε, θερμά συλλυπητήρια, προσευχομαστε για εκείνον. Ο Θεός να δίνει δύναμη στην οικογένεια σας. Ξένια και Απόστολος
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πατερα Στεφανε θερμα συλλυπητήρια, η ειδηση του θανατου του Σπυρου με συγκλονισε, ευχομαι καλο παραδεισο να εχει κ σε εσας ψυχικη δυναμη να αντεξετε αυτον τον μεγαλο πονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πατέρα Στέφανε την ευχή σας.
    Τα θερμά μας συλλυπητήρια για την απώλεια σας.
    Ανάπαυση και παράδεισο να βρει ο αγαπημένος σας γιος και σεις θεία παρηγορία.
    Έχετε την αγάπη μας.
    Γιώργος και Ελένη από την Θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή